Ho ho ho! Er is post!



Hallo allemaal!

Sint is weer terug naar Spanje en laat meteen hier in huis weer de rust terug keren. Het is en blijft altijd weer een spannende tijd voor de meiden!
Nu op naar de kerst zou ik zo zeggen!

Vandaag toch een kerstkaartje om maar meteen een beetje in de stemming te komen. Om de uil ook maar meteen in kerstsfeer te brengen heb ik hem een mooie kerstmuts op gezet! Op veel kaarten zie je tegenwoordig witte randjes gemaakt met gesso voorbij komen. Afgelopen week maar eens een fles meegebracht. Heel makkelijk spul en droogt erg snel!

Ik heb de volgende materialen gebruikt: 
Papier: PB7040, CA3104 en PK9114
Mallen: COL1302 uil, LR0125 ijssterren
Overig: postzegelstempel en gesso

Voor iedereen nog een heel fijn weekend!

Groetjes

Rimmie

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:

Reacties

  1. Ohwww, deze is ook al weer zo leuk en kersterig, haha.
    Super leuk Rimmie!
    Wij hebben gisteren een hele gezellige sinterklaas-avond gehad met veel cadeautjes, jullie ook??
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toen de kids klein waren was ik ook altijd weer blij als het 6 december was. Dan keert echt alle rust weer terug.. Ik hoop dat jullie een gezellig feest hebben gehad, en dat je dochters ervan genoten hebben.
    Nu gaan we inderdaad op naar kerst!!
    Je hebt een leuke kk gemaakt hoor, en wat staat die kerstmuts grappig ;-)
    Mooi hoe je het kaartje bewerkt hebt met gesso!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Rimmie leuk dat kerstmutsje!!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Rimmie, leuk dat je meedoet met de challenge bij Cards2Create, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts