Daar zijn we weer!


Hallo allemaal!

Het is weer even geleden dat ik een kaartje heb geplaatst.
Geen excuus, maar het was een drukke tijd tijdens de vakantie.
En de kids gaan in de vakantie voor. Nu gisteren de school weer is begonnen, blijft er weer wat meer tijd over om te bloggen en lekker te knutselen.

Natuurlijk heb ik niet helemaal stil gezeten tijdens de vakantie, maar het resultaat daarvan, daar zullen jullie toch nog echt even op moeten wachten.

Vandaag een herfstachtig kaartje om met jullie te delen.
Ik vind het herfst dessinpapier van MD helemaal super en het uiltje past er natuurlijk helemaal bij!


Afgelopen zaterdag was ik ook aanwezig op het bloggersplein en heb ik een aantal van jullie mogen spreken. Samen met Colien, Linda en haar moeder, Ann en haar moeder en Anneke met haar familie, hebben we er, ondanks dat we helemaal in een hoekje zaten, er het beste van gemaakt!

 Een aantal dames is mij komen bedanken voor hun gewonnen vrijkaartjes en ik ontving zelfs een bedank-kaartje, zo lief Carla!!!!
Nogmaals bedankt dames voor het langskomen. Het was weer erg gezellig!

Hieronder even een kleine impressie.
(geen close-up, ivm de kaarten die in de Marianne stonden)


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: PK9138
Afbeelding: VK9546
Mallen: LR0434 regenton, LR0433 bezem, CR1336 herstblaadjes, LR0375 herfstblad groot, LR0286 dennenappel, CR1201 cirkel, COL1357 uiltje en LR0373 eikel en blad

Bedankt voor het langskomen en tot snel!!!!

Groetjes

Rimmie

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:



Reacties

  1. Een prachtig herfstkaartje met heel mooi designpapier. Leuk dat uiltje op de regenton.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Rimmie...mooi met de herfstmallen !
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk herfstkaartje Rimmie. En je blog heeft een nieuw jasje gekregen zie ik, leuk hoor. Ik ben donderdag op de beurs geweest, het was er redelijk rustig en ik heb er ook geen bloggers gezien. De stand wel, maar was leeg. Ik vind inderdaad dat het in een akelig hoekje stond, daar mogen ze weleens wat aan veranderen in de toekomst.
    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie herfstkaart Rimmie ! Zijn de kinderen de school weer volle energie begonnen ? Kan jij weer volle energie in de kaartjes duiken :) Groetjes,Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje. Heel mooi gemaakt! Leuk met de mallen achter het rondje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Rimmie en vond het gezellig je even op het bloggersplein gesproken te hebben...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rimmie,
    Dat kan ik me helemaal indenken, dat je in de vakantie andere dingen doet en zeker als je kinderen hebt die nog zo jong zijn.
    Maar toch wel weer erg leuk dat je 'terug' bent. Je kaart is een plaatje. Heel mooi en prachtig in de herfstkleuren.
    Ik las bij Colien ook al over het bloggersplein. Leuk, hoor, anderen te ontmoeten.
    Ciao,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige herfstkaart Rimmie!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om weer iets van je te lezen Rimmie en groot gelijk dat de vakantie voor de kids is ;p
    Je herfstkaart vind ik mooi, ik hou wel van die warme herfstkleuren en kan van je kaart dan ook echt genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Groot gelijk Rimmie dat je de kinderen voor laat gaan in de vakantie....en nu ben je er met een prachtige herfstkaart.....wat mooi gedaan!Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi kaartje Rimmie.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie herfstkaart!
    Ik zag deze kaart geloof ik op je bloggerstafel staan afgelopen zaterdag?

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  13. tof je weer terug te zien! Leuk hoe je de bomen achter je plaatje verwerkt hebt! Het uiltje op de ton is ook zo lief!
    Fijne dag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke kaart is het weer geworden lief hoor dat uiltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk Rimmie, mooie kaart ook! Was gezellig op het bloggersplein :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een erg mooie kaart en leuk idee om de bomen zo te gebruiken!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh Rimmie, again and again you show a some fantastic new creations. I love your owl autumn card. Just so a stunning creation. Thanks for playing with us at Marianne Design Kreadivas Challenge, Hugs alma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige herfstkaart. Supermooi gemaakt Rimmie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart, erg mooi gemaakt die achtergrond met die takken/bomen.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart Rimmie, erg mooi al is het herfstweer hier ver te zoeken ;-)
    Het uiltje..tja..eindelijk heb ik dat eens besteld en komt het als het meezit nog deze week! Ben nu al helemaal happy ermee!

    Lief dat mensen je kwamen bedanken voor de gewonnen kaartjes en eentje zelfs een persoonlijk "bedankje" kwam brengen.Toch erg lief :-)


    Lieve groet,Petra

    PS: Ik dacht dat ik hier al had gereageerd! Niet dus blijkt nu..mijn excuus.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts