Alsjeblieft!


Hallo allemaal,

Na gewoon 12 dagen van totale stilte, wilde ik toch graag weer iets van me laten horen.
De operatie heeft toch meer impact gehad dan je van te voren kunt inschatten, maar ja als er gezegd word eerste twee weken max 45 zitten en een herstel tijd van 6 weken. Had ik natuurlijk wel kunnen denken dat het niet zo snel zou gaan dan ik zou willen.
Goed we zitten nu even en dan wil ik toch van de gelegenheid gebruik maken jullie dit bedankje te laten zien.


De basis van de kaart is van DDBD. Ik heb er pockets van gemaakt om iets lekkers in te kunnen stoppen.

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: PK9145 beary cute
Tekst: CS0971
Mallen: LR0465 beer, CR1352 label
Overig: touw, PL4503 enamal dots black & white
DDBD Card Art Stencil Z-vouw 

Fijne dag allemaal en ik hoop snel weer iets te laten zien.


Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Leuk presentje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan!
    klinkt toch als een zware ingreep Rimmie doe rustig aan en heel veel beterschap gewenst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig cadeautje heb je gemaakt Rimmie.
    Ik wens je een spoedig herstel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Rimmie,
    Ik heb gemist dat je geopereerd bent.
    Wens je heel veel beterschap, en goed voor jezelf zorgen hoor!
    Je bedankje is erg leuk, en spot ik daar nou lekkere chocolade van de Lidl.Hhmmm
    Die is heerlijk, mijn man lust graag de witte.:)
    Je hebt er een leuk beertje bij gemaakt.
    Rustig aan, en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het nieuws van de operatie heb ik blijkbaar gemist. Ik wens je sowieso een spoedig herstel! Heel leuk presentje heb je kunnen maken ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Rimmie,
    Veel sterkte en een spoedig herstel van je operatie. Valt niet mee herstellen en jonge kinderen om je heen. Je hebt een prachtig kadeautje zo gemaakt.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje/creatie is weer prachtig.
    Altijd leuk om cadeau te doen.
    Het operatie verhaal wist ik ook, maar elke operatie heeft zijn herstel en jij nog als moeder van 4 kinderen zal dat wel inpact hebben op het gezinsleven.
    Doe rustig aan en neem de tijd...beterschap.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk cadeautje heb je gemaakt Rimmy. Ik wens je een spoedig herstel. Jammer dat het tegenvalt.... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rimmie,
    ja, dat is even afzien. Ik kan me voorstellen dat je eigenlijk sneller wilt, maar luister maar goed naar de voorschriften...
    Je kaart is heel leuk! Geweldig om dat in je bus te vinden! Ik mail je binnenkort even terug!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk bedankje ik wens je een spoedig herstel groetjes maartje maar rustig aan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk bedankje ik wens je een spoedig herstel groetjes maartje maar rustig aan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk bedankje op deze manier. Is altijd lastig als je niet kan doen wat je graag wilt. Heel veel sterkte met herstellen en goed naar je lichaam luisteren.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk bedankje heb je ervan gemaakt!
    Heel veel sterkte met je herstel.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk bedankje heb je gemaakt! Ik wens je veel beterschap en hoop dat je gauw weer de "oude" bent!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beterschap, duim voor een spoedig herstel! "Rustig aan" zal niet meevallen, maar probeer het...
    Mooie pocketkaart, leuk bedankje.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beterschap. Mooie kaart, leuk als kado.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie pocketkaart! Groetjes en beterschap. Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beterschap. Ik hoop dat je goed hersteld. Neem de tijd.
    Mooi bedankje heb je gemaakt.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts