Speciaal voor jou gemaakt


Hallo allemaal,

Van deze kleurtjes word je toch helemaal vrolijk, ik wel in ieder geval.
Voor deze creatie heb ik de stempelset (KJ1702) van Karin Joan gebruikt en dit ingekleurd met distress en memento inkt. Voor de rest heb ik het eenvoudig gehouden.

Voor de mensen die zich afvroegen wat is nou een bullet journal.
Het is eigenlijk een planner, agenda en dagboek ineen. Het is een leeg boek met gestippeld papier. Je kunt het helemaal naar eigen smaak, inzicht invullen.
Zelf wil ik het gebruiken als agenda maar tevens als opslag plaats voor al mijn creatieve ideeën. Dan kan ik het daar parkeren, krijg ik ruimte in mijn hoofd en hoef ik niet bang te zijn dat ik het idee vergeet. Ben nu nog echt bezig met de opzet, dat wil zeggen, jaarkalender, verjaardagskalender, doelen, boeken/films/series die ik wil kijken of gekeken heb, per kind een pagina, gezondheid en ga zo maar door.
Mocht ik wat klaar hebben zal ik het hier ook zo af en toe showen. 





Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: PB7042 Eline's buitenhuis
Tekst: KJ1702
Mal: CR1360 cirkel stiksteek

Fijn weekend alvast!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Heel leuk gemaakt deze kaart en ik ben wel benieuwd of zo'n planner rust gaat brengen in je hoofd, het is geloof ik helemaal hip om te doen.groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Rimmie, dit kaartje/ cadeauenvelop. En leuk dat je bezig bent met een bullet journal. Ik denk dat het super leuk wordt. Voor mijzelf is het niets. Ik wil het dan weer veel te mooi maken.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er geweldig uit Rimmie, ben benieuwd wat een bullet journal is..
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je voor deze kaart jouw patroon Cadeauverpakking gebruikt?
    Ja hier word ik ook vrolijk van :)
    Groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt Rimmie en hele lieve kleuren heb je zo bij elkaar gekozen!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt en de kleuren zijn prachtig zo bij elkaar Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig deze cadeau envelop. Je hebt de stempeltjes heel mooi ingekleurd in die zachte kleurtjes, het past super bij het papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi!
    Succes met je bullet Journal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan en wat een geniaal hulpmiddel voor een creatieve dame als jij.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kaartje heb je weer gemaakt Rimmie...zo mooi met die sluitband erop
    en bedankt voor de uitleg...is het mij ook duidelijker...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heey Rimmie,

    mooie pocketkaartje heb je gemaakt!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige creatie Rimmie!
    Leuk met deze vrolijke kleurtjes.
    Ben benieuwd na je bullet journal...zit er ook over te denken om er een te beginnen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super leuke creatie!
    Lekker fleurig van kleur.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi Rimmie.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk gemaakt in deze kleuren Rimmie!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts